info@zarboom.ir 021-22865362
×

رشد و تقویت مو با زعفران را با این اکسیر ها تجربه کنید

zarboom
02 مرداد 1399
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه

از تاثیرات زعفران بر روی بدن تا کنون بارها شنیده ایم و خوانده ایم. اما چیزی که بیشتر بانوان و آقایان ایرانی از آن گله مند هستند مشکلاتی است که در رویش موهایشان دارند. امروز زعفران نت دوباره دست به دامان این گیاه ارزشمند یعنی زعفران شده تا به شما یاد دهد که چگونه برای رشد و تقویت مو با زعفران می توانید از این محصول استفاده کنید و مویی زیبا داشته باشید. با ما همراه باشید

رشد و تفویت مو با زعفران

زعفران یکی از گیاهان ارزشمند، خوش عطر و البته گران قیمت است که خواص آن برای درمان بسیاری از بیماری ها ثابت شده تا جایی که حالا متخصصان معتقدند که می توان برای رشد و تقویت مو با زعفران به راحتی دست به دامان این گیاه شد. خواص این گیاه به گونه ای است که می تواند در رشد و تقویت مو تاثیر بسزایی داشته باشد.

رشد و تقویت مو با زعفران

رشد و تقویت مو با زعفران به وسیله تحریک ریشه مو

در داخل زعفران موادی است که روی فولیکول مو تاثیر می گذارد و کمک می کند که این بخش دوباره بازسازی شده و مو ها رشد کنند. عموما افرادی که دچار ریزش ناحیه وسط مو می شوند و نسبت به درمان دیر اقدام می کنند می توانند با استفاده از زعفران این مشکل را حل کنند.

جلوگیری از ریزش مو و رشد و تقویت مو با زعفران

اگر از زعفران استفاده کنید علاوه بر تحریک مو، می توانید به رشد آن هم سرعت دهید. در واقع برای تقویت و رشد مو با زعفران می توانید از روش ساده و کاملا طبیعی و بی خطری استفاده کنید که نتیجه آن رشد و تقویت مو هاست. از طرفی زعفران آنتی اکسیدان زیادی دارد که برای کم مویی یا طاسی منطقه ای خیلی مفید است.

روش استفاده از زعفران برای تقویت مو

اگر می خواهید به هدف تقویت و رشد مو با زعفران برسید، می توانید از راه هایی که در زیر ارائه داده ایم استفاده کنید:

اول اینکه، کمی زعفران و شیرین بیان و شیر را با هم آمیخته و در قسمت طاسی سر بمالید. به این مواد ترکیبی اسیر رشد مو می گویند بدین ترتیب می توانید جلوی ریزش مو بگیرید و موهای منطقه را رشد دهید.

رشد و تقویت مو با زعفران

در معجون دوم، در مورد شیر و زعفران و پودر میخک صحبت می کنیم. اگر این سه را با هم مخلوط کنید و یک خمیر روان ایجاد کنید، می توانید آن را به عنوان ماسک برای استفاده در کف سر استفاده کنید. بگذارید این خمیر چند دقیقه ای روی مو یا پوست شما بماند و بعد آن را بشویید. البته استفاده از این ماسک یکبار افاقه نمی کند بلکه باید چندین بار این ماسک را بمالید تا آن را رشد دهید. این ماسک به بازسازی موهای آسیب دیده خیلی کمک می کند.

معجون سوم را بیشتر می پسندند چرا که مواد آن دم دست تر است، برای این معجون، بیایید کمی زعفران یعنی در حد یک قاشق چایخوری، با مقداری روغن زیتون یا روغن بادام مخلوط کنید و بگذارید روی حرارت تا دمای آن به دمای محیط برسد، بعد از این روزانه کمی از این مایع را روی کف سر و مو بمالید تا به مرور شاهد رشد مو ها باشید. دقت کنید که باقی مانده این معجون را باید در یک شیشه بگذارید و در یخچال نگهدارید تا از فاسد شدن جلوگیری نمایید.

نتیجه گیری

برای رشد و تقویت مو با زعفران می توانید این گیاه را در معجون ها و اکسیرهایی شرکت دهید تا بتوانید با آن طاسی منطقه ای موی سر، و حتی کم مویی و کم پشتی مو رفع کنید. بدین ترتیب با روشی طبیعی می توانید موی خود را رشد دهید و نگران از دست دادن مو ها نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زعفران پوشال

زعفران پوشالی، زعفرانی است که دارای کلاله هایی به رنگ قرمز، همراه با مقداری خامه (مابین سه ...
zarboom
01 مرداد 1401

زعفران نگین درجه دو

این نوع زعفران در میان انواع زعفران نگینی، به عنوان زعفرانی شناخته می‌شود که کیفیت آن متوسط ...
zarboom
30 تیر 1401

مشخصات زعفران سوپر نگین

زعفران سوپر نگین بهترین نوع زعفران نگین است. این زعفران به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارد ...
zarboom
30 تیر 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه